- Delate v prodaji ali ste kako drugače v neposrednem stiku s strankami?
- Je od tega, kako dobra, trdna in dolgoročna partnerstva s strankami gradite odvisen vaš uspeh in dolgoročni uspeh podjetja?
In verjetno se sedaj sprašujete, kakšno zvezo ima to s coachingom?
Nekaj udeležencev naših preteklih dogodkov nas je spraševalo, ali in na kak način bi jim trening coaching veščin doprinesel k učinkovitejšemu delu s strankami. Če naštejemo le nekaj ključnih kompetenc coacha: ustvarjanje zaupanja in povezave s stranko, prisotnost v pogovoru, aktivno poslušanje, postavljanje učinkovitih vprašanj, direktna komunikacija, ustvarjanje zavedanja, načrtovanje in postavljanje ciljev,… hitro ugotovimo, da so to veščine, ki so uporabne vedno in povsod, še posebno pri delu s strankami. Veščine, ki nam pomagajo graditi partnerstva, zastavljati smele cilje in jih dosegati, …
Saima Butt je v on-line pogovoru med drugim odgovorila tudi na vprašanje, kakšne spremembe lahko dosežemo v organizacijah, v kolikor imajo teami, ki so v direktnem kontaktu s strankami, coaching veščine.
Konec oktobra bomo za prejemnike naših novic, ki so se na novice prijavili preko spletne strani, odprli posebno podstran, na kateri bo objavljen celotni pogovor, ki sicer ne bo javno objavljen. Če se še niste prijavili na naše e-novice, se lahko prijavite preko spodje povezave. Bodite z nami :).
Več o tem, kaj je coaching in zakaj postati coach najdete na povezavi
Več o treningu, ki ga bo vodila Saima od novembra 2018 – junija 2019 preberete na povezavi: