Kako želite, da se vaš spletni dogodek vtisne v spomin vaših udeležencev?

Ponavadi naše udeležence povprašamo po izkušnjah, ki jih že imajo z virtualnimi srečanji in kot eGrozljivke, ki so jih doživeli na različnih spletnih dogodkih navajajo:

  • izzivi s tehnologijo na strani izvajalca in udeležencev;
  • slaba internetna povezava;
  • dolgočasno, neinteraktivno;
  • izzivi s predvajanjem videa/zvoka (ob vstopu v virtualno okolje ni delovala slika ali zvok);
  • ultra dolgočasen izvajalec;
  • povezava ne deluje;
  • predolg dogodek;
  • nejasna navodila;
  • udeleženci so samo prijavljeni, niso pa fizično prisotni pri računalniku;
  • neuspešno preklapljanje med različnimi orodji;

Nekateri so celo doživeli vdor nepovabljenih gostov v Zoom srečanje.

Spletne dogodke, ki so se udeležencem vtisnili v spomin kot izjemna izkušnja, pa odlikujejo večinoma naslednji ključni dejavniki uspeha:

  • vsi udeleženci so vključeni, imajo možnost spregovoriti, se počutijo videne/slišane;
  • dobro vzdušje;
  • varno in sodelovalno okolje, ki smo ga ustvarili skupaj;
  • dobro pripravljen host (gostitelj);
  • gostitelj dobro pripravi udeležence na aktivnosti in da dobra navodila;
  • možnost sodelovanja v manjših skupinicah;
  • uporabljena zanimiva sodelovalna orodja;
  • zanimive aktivnosti med odmori;
  • možnost mreženja;
  • tehnike in igre, ki jih uporabljamo v živo, prilagojene za spletno izvedbo;
  • ledolomilci;
  • ravno prav facilitacije;

Ustvarjanje izjemne učne izkušnje se začne že pri načrtovanju spletnega dogodka, ki je za spletne izvedbe še toliko bolj pomembno, kot za izvedbe v fizičnem prostoru.  Predvsem pa načrtujte tudi, kako boste izvedli on-boarding udeležencev v tehnologijo in način dela, ki ga običajno niso vajeni.  Ustvarjanje varnega prostora za udeležence se začne že veliko prej kot dogodek. V komunikaciji pred dogodkom je pomembno, da spoznate udeležence in njihove predhodne izkušnje, jim že v korespondenci pred dogodkom izrazite dobrodošlico in date natančna navodila, kako se pridružijo dogodku, kako bo potekalo sodelovanje na spletnem dogodku in kaj potrebujejo, da se lahko v polnosti vključijo. Če načrtujete facilitiran proces pa je potrebno pretehtati med drugim tudi, kaj je cilj sodelovalnega procesa, kaj želimo “požeti” kot rezultat skupinskega procesa,… da lahko načrtujemo ustrezno metodo in ustrezno digitalno orodje, ki nas najbolj učinkovito podpre in je hkrati dovolj enostavno za naše udeležence.

V našem programu eFacilitator: veščine spletne facilitacije se med drugim ukvarjamo tudi z vsem navedenim in vas pripravimo na to, da ste kot izvajalec suvereni in načrtujete virtualni dogodek, ki bo za udeležence izjemna sodelovalna izkušnja :).

Več o programu

Dragana P.