DOBRI SESTANKI – DOBRE EKIPE

Zoom, 21. in 28. marca 2023

  • So tudi pri vas sestanki največji tatovi produktivnega časa?
  • Se vam marsikdaj ne sanja, zakaj ste bili povabljeni na sestanek (ali pa se isto sprašujete za koga drugega)?
  • Se vam dogaja, da so udeleženci bodisi ne rečejo nič, brskajo po ekranih – ali pa kdo med njimi dominira in zamori sestanek?
  • Vas zanima, kako narediti utečene  ali ad hoc sestanke – v živo, na daljavo ali hibridne – bolj produktivne, sodelovalne in krajše?

 

Če vas nagovori katerokoli od teh vprašanj, se nam pridružite na spletnem usposabljanju, ki bo vašim sestankom dalo pospešek za skupni uspeh. 

 

Sestanki so med največjimi nočnimi morami zaposlenih. Prevečkrat ni jasno, čemu so namenjeni, kaj se pričakuje od prisotnih in kaj so se dogovoril.
Ne glede na to ali ste vodja ali sodelavec, na sestankih verjetno preživite veliko (pravzaprav preveč) časa. Kljub desetletjem slabih praks pa se sestankov še vedno lotevamo na horuk; brez dobrega razmisleka ali sistemskega pristopa. Kaj šele, da bi se kdo kdaj koli usposobil za smiselno organizacijo, vodenje in zaključevanje sestankov. 

V zdravih podjetjih in organizacijah na slabem sestanku ni nedolžnih – odgovornost in pripravljenost za prevzemanje nalog sta porazdeljeni med vsemi prisotnimi.  Vsak sestanek je prototip prihodnosti, h kakršni gremo. Kako iz sestanka v sestanek graditi kulturo sodelovanja, inovativnosti in odgovornosti?


Izkušenjsko, dinamično in angažirano usposabljanje (na daljavo) bo v dveh poldnevnih modulih pokrilo naslednje teme:

 

Svež pogled na zasnovo sestankov: Kakšni naj bodo sestanki, da bomo na njih z veseljem soustvarjali?

  • Sestanki – zakaj že? Kdaj je smiselno sklicati sestanek in kdaj je ustreznejša druga oblika
  • Tipi sestankov glede na namen in cilj
  • Oprijemljivi in neoprijemljivi kriteriji uspešnosti  sestankov
  • Potenciali in tveganja različnih formatov sestankov (v živo, na dalajvo in hibrid); kaj uporabiti kdaj
  • Kdaj se sestanek dejansko začne in kako ga zasnovati, da bo prijeten in produktiven hkrati
  • Vloge na sestanku

Enostavni facilitatorski pristopi za plodovitejše in prijetnejše sestanke

  • Kako spodbujati vključujočo miselnost  in kaj so  ključni elementi za uspešno angažiranost sodelujočih  na internih in zunanjih sestankih
  • Močan začetek, ki fokusira energijo, namen in cilj
  • Enostavni facilitatorski pristopi za optimalno vključevanje prisotnih (glede na namen in cilj)
  • Transparentno beleženje in spremljanje dogovorov z uporabo enostavnih digitalnih predlog
  • Iz teorije v prakso: optimizacija enega od (tipov) sestankov iz vašega delovnega okolja

 

Kdaj in kje?

Usposabljanje obsega 10 andragoških ur (AU) in bo potekalo v  spletnem okolju Zoom v navedenih dveh terminih od 9:00 – 13:15 ure z enim vmesnim 30-minutnim odmorom (od 11.00 do 11.30):

  1. modul: torek,  21.  marca 2023
  2. modul: torek,  28.  marca 2023

 Pri delu bomo uporabljali tudi sodelovalno platformo Miro. 

 

Velikost skupine:

Da bi zagotovili visoko kakovost usposabljanja ter dovolj prostora in priložnosti za vajo, bomo program izvedli v skupini do največ  14 udeležencev.  Sproščenost in dobro počutje vseh sodelujočih sta nam zelo pomembno, zato izvajalki ne bosta snemali delavnice. Prav tako snemanje ali reproduciranje ni dovoljeno udeležencem. 

 

Kotizacija:

Investicija v vaš profesionalni razvoj znaša 280 EUR.

DDV ni obračunan na podlagi 1. odstavka 94. člena Zakona o davku na dodano vrednost (trenutno nismo zavezanci za DDV).

Kotizacija vključuje udeležbo v programu usposabljanja in potrdilo o udeležbi.

Prijave sprejemamo do zapolnitve razpoložljivih mest oz. najkasneje do 15. marca 2023. Za prijavo kliknite na spodnji gumb. 

 

PRIJAVA

 

Popusti:

  • Za prijave in plačila  do 20 dni pred začetkom usposabljanja (do 1. 3. 2023) vam obračunamo 10 % »early bird« popust.
  • Samostojnim podjetnikom, ki ne zaposlujejo drugih, in fizičnim osebam (samoplačnikom)  obračunamo 40 EUR popusta.
  • Ugodnosti ob hkratni udeležbi več oseb iz ene organizacije:
    • 2 udeleženca iz ene organizacije: 5 % popust
    • 3 udeleženci iz ene organizacije: 10 % popust
    • 4 udeleženci iz ene organizacije: 15 % popust
    • 5 ali več udeležencev iz ene organizacije 20 % popust

 

Podatki za nakazilo kotizacije:

Za prijavo izpolnite spletno prijavnico. Vaša prijava je popolna, ko izpolnite prijavo in plačate kotizacijo.  Po prejemu vašega plačila  vam potrdimo mesto na usposabljanju. V primeru da je prijav več kot razpoložljivih mest, bomo upoštevali vrstni red vplačil.

Pri plačilu kotizacije v namen napišite “Sestanki+ ime in priimek udeleženca-ke«, pri sklicu pa 00- datum začetka 1. modula v obliki dd-mm-yyyy. Podjetja, ki prijavljate več udeležencev, prejmete predračun, na osnovi katerega nakažete kotizacijo. Račun boste prejeli po delavnici. 

Podatki za plačilo: Inštitut Olos, Podturn pri Dol. Toplicah 17, 8350 Dolenjske Toplice; IBAN SI56 6100 0001 3959 908 (Delavska hranilnica d.d. Ljubljana, SWIFT/BIC: HDELSI22)

 

Interna izvedba usposabljanja: 

Kljub izjemni prilagodljivosti vsakokratni skupini imejte v mislih, da v odprti skupini sledimo ciljem in ciljni skupini razpisanega programa.  

V primeru potrebe po prilagoditvi programa in izvedbi za zaključeno skupino v vaši organizaciji nas kontaktirajte na elektronski naslov info@olosinstitute.si.

Usposabljanje izvajata:

caret-down caret-up caret-left caret-right