eFacilitator: veščine spletne facilitacije

Naslednja izvedba: 19. november do 15. december 2020

Se ukvarjate s facilitiranjem in po izbruhu epidemije še niste vašega posla prilagodili na spletno izvedbo ali pa želite spoznati dobre prakse drugih kolegov facilitatorjev?

  • Ste vodja, projektni vodja, HR strokovnjak v podjetju, se prilagajate novim razmeram in želite povezati time v učinkovito spletno sodelovanje?
  • Ste izobraževalni trener, prehajate na on-line izvedbe in se želite naučiti virtualne facilitacije?
  • Razmišljate o samostojni poti na področju virtualne facilitacije?

Če vas karkoli od navedenega nagovori

… se nam pridružite v programu eFacilitator: veščine spletne facilitacije, ki vas bo opremil z veščinami za učinkovito facilitiranje skupinskih procesov v on-line okolju ali  uporabo veščin e-facilitiranja v okviru vaših on-line delavnic in treningov.

Program je zasnovan izrazito praktično. Znanja in veščine, ki jih boste pridobili na treningu in imeli priložnost preizkusiti v varnem okolju, boste lahko takoj uporabili v praksi.

Program je namenjen vsem, ki se v podjetjih/in ali samostojno na trgu ukvarjate s facilitiranjem, mentorjem, vodjem, strokovnjakom za izobraževanje in razvoj zaposlenih in vsem, ki pri vsakdanjem delu potrebujete veščine facilitiranja.

V programu boste

  • usvajali veščine moderiranja/ facilitiranja v online okolju;
  • načrtovali lastne kratke facilitirane procese in jih preizkušali v varnem okolju;
  • izmenjali izkušnje in dobili praktične napotke za facilitiranje v on-line okolju;
  • spoznavali različna orodja za učinkovito on-line facilitiranje;
  • tkali nove vezi in možnosti za sodelovanje in podporo tudi po zaključku tega programa.

Usposabljanje bo zajemalo naslednje teme:

  • Kaj je spletno facilitiranje in kakšna je vloga eFacilitatorja v skupini?
  • Ustvarimo lik sodobnega facilitatorja.
  • Kaj je potrebno vedeti o zaznavnih tipih udeležencev za učinkovito spletno facilitiranje? 
  • Podobnosti in razlike med facilitiranjem v fizičnem in virtualnem prostoru.  Kaj je dobro upoštevati pri virtualnem facilitiranju?
  • Kako lahko eFacilitator vzpostavi odnos, varen prostor, zaupanje, dobro komunikacijo in sodelovanje z udeleženci in med njimi?
  • Komunikacijske veščine in njihov pomen v interakcijah z udeleženci.
  • Skupine in skupinska dinamika.
  • Katere so ključne veščine eFacilitatorja (oblikovanje vprašanj, poslušanje, povzemanje in zapisovanje, podajanje povratne informacije, obvladovanje informacijske tehnologije).
  • Ledolomilci in “energizerji” v on-line facilitaciji.
  • Metode in tehnike za porajanje, predstavljanje, razvrščanje in izbor idej ter doseganje soglasja (viharjenje, združevanje po sorodnosti, vrtiljak, temeljna skupinska tehnika …).
  • Podajanje povratne informacije.
  • eFacilitator v praksi: vaša mini  facilitiranja (trening naučenega v varnem prostoru).
  • Procesni načrt: možnosti in prakse.
  • Žetev rezultatov virtualnih skupinskih procesov.
  • Orodja za učinkovito spletno facilitiranje: videokonferenčni sistem, sodelovalne spletne platforme (Mural, Conceptboard, G-Drive, JamBoard, Padlet, orodja za mind mapping)

Teme bomo porazdelili na module glede na izkušnje in dinamiko vsakokratne skupine.

Kaj in kako bomo delali:

Izvedba (kliknite na tip izvedbe za podrobnejši opis in termine)

Trening obsega 25 andragoških ur (AU) in bo potekal v  spletnem okolju Zoom v navedenih štiri urnih terminih od 9:00 – 13:00 ure z enim vmesnim 15 minutnim odmorom.  

  • četrtek, 19. novembra 2020
  • torek 24. novembra 2020
  • četrtek, 3. decembra 2020
  • torek, 8. decembra 2020
  • torek, 15. decembra 2020

V primeru potrebe po izvedbi za zaključeno skupino v vaši organizaciji nas kontaktirajte na elektronski naslov info@olosinstitute.si ali 051 339 137.

Kljub izjemni prilagodljivosti vsakokratni skupini imejte v mislih, da v odprti skupini sledimo ciljem in ciljni skupini razpisanega programa. Program je v prvi vrsti namenjen vsem, ki se ukvarjajo s facilitiranjem skupinskih procesov ali pa pri svojem delu, treningih vključujejo participativne metode. Če je program za vas preobsežen ali pa bi želeli prilagojen program za vaše podjetje/organizacijo, je najbolj smiselna vsebinsko in metodološko prilagojena interna izvedba za zaključeno skupino v vašem podjetju/organizaciji.

Da bi zagotovili visoko kakovost usposabljanja v živo in dovolj prostora in priložnosti za vajo, bomo program izvedli v skupini 10 do največ  14 udeležencev.  Sproščenost in dobro počutje vseh sodelujočih nam je zelo pomembna, zato že v naprej obvestilo za vse, ki ste morda vajeni drugačne prakse. Delavnice se s  strani izvajalca ne bodo snemale in tudi ni dovoljeno snemati ali kako drugače reproducirati s strani udeležencev. 

Kotizacija in ugodnosti

V času epidemije vaša investicija v vaš profesionalni razvoj znaša 595 EUR (sicer je redna cena 795 EUR). 

Samostojnim podjetnikom (samozaposlenim facilitatorjem, ki ne zaposlujejo drugih) v podporo hitrejšem zagonu dejavnosti po pandemiji in možnost za delo ob morebitnih ponovnih omejitvah obračunamo 165 EUR popusta. Enak popust velja tudi za fizične osebe (samoplačnike). 

DDV ni obračunan na podlagi 1. odstavka 94. člena Zakona o davku na dodano vrednost (trenutno nismo zavezanci za DDV).

Kotizacija vključuje:

  • udeležbo v programu usposabljanja in dostop do podporne e-učilnice še 3 mesece po zaključku programa.
  • potrdilo o udeležbi.

Prijave sprejemamo do zapolnitve razpoložljivih mest oz. najkasneje 13. novembra 2020.

 

Prijava v 25-urni program eFacilitator

Podatki za nakazilo kotizacije

Za prijavo izpolnite spletno prijavnico. Vaša prijava je popolna, ko izpolnite prijavo in plačate kotizacijo.  Po prejemu vašega plačila, vam potrdimo mesto v programu. V primeru, da je prijav več kot razpoložljivih mest, bomo upoštevali vrstni red vplačil.

Pri plačilu kotizacije v namen napišite “eFacilitator + ime in priimek udeleženca-ke«, pri sklicu pa 00- datum začetka 1. modula v obliki dd-mm-yyyy. Račun boste prejeli po delavnici.

Podatki za plačilo: Inštitut Olos, Podturn pri Dol. Toplicah 17, 8350 Dolenjske Toplice; IBAN SI56 6100 0001 3959 908 (Delavska hranilnica d.d. Ljubljana, SWIFT/BIC: HDELSI22)

Potem ko je kotizacija že vplačana (in mesto s tem potrjeno), zaračunamo za pisne odpovedi do vključno en teden pred delavnico administrativne stroške v višini 10 %  kotizacije, v primeru odpovedi do 3 delovne dni pred delavnico 20 % kotizacije, v primeru nadaljnjih odpovedi ali neudeležbe brez odpovedi, pa kotizacijo zadržimo v celoti. Seveda lahko v primeru nezmožnosti udeležbe sami organizirate zamenjavo. V primeru bolezni ali druge višje sile pa odpremo prostor za pogovor in najdemo rešitev v obojestransko zadovoljstvo.

Program izvajata

caret-down caret-up caret-left caret-right

Dragana je moderatorka skupinskih procesov, NLP Coach, Professional Certified coach (PCC)TM certificiran pri mednarodni zvezi coachev (International Coach Federation, ICF),  NLP Trener, ADEC (Adult Educator in Company) Master Trainer,  in facilitatorka orodja SDI® (Strength Deployment Inventory).

Več kot 10 let je bila odgovorna za razvoj kadrov v podjetju in med drugim tudi vzpostavila interno akademijo, sistem e-učenja in skrbela za kontinuirano usposabljanj internih trenerjev. Želja po doprinosu k rasti in razvoju širše kot le v organizaciji, jo je potegnila na samostojno pot na področju moderiranja skupinskih procesov, izobraževanja, coachinga in HRM projektov. Poleg moderiranja različnih skupinskih procesov kot coach in trener doprinaša organizacijam in posameznikom pri osebni in poslovni rasti in vodi različne HRM projekte ali v njih sodeluje. Več kot 25-letne izkušnje sodelovanja v različnih skupinskih procesih in razumevanje procesov in skupinske dinamike v organizacijah, so ji dobra popotnica na področju razvoja organizacij in sodelovalnega voditeljstva ter povezovanju timov in skupin v plodovito sodelovanje. Je članica upravnega odbora Društva moderatorjev Slovenije in nadzornega odbora Društva za razvoj coachinga Slovenije.

 

Maruša, samostojna svetovalka za spletna izobraževanja

Maruša pravi: »Verjamem, da ima sodobna tehnologija moč, da se znanje širi hitreje, ceneje – učinkoviteje! Pa še zabavno je!« Zato je na misiji širjenja spletnega učenja in poučevanja, s čimer želi omogočiti večjo dostopnost do izobraževanj (zlasti v slovenskem jeziku). V svoje spletne izobraževalnce programe je tako zapakirala svojih 15 let (samo)izobraževanja o izobraževanju odraslih, 7 let neposrednega dela v (korporativni) eLearning industriji, 8+ let izkušenj v izobraževalnem marketingu in 3 leta v lastnem edukativnem biznisu … ter ves svoj eLearning entuziazem – da sodobna (izobraževalna) tehnologija lahko služi tudi tvojemu (malemu, solo, coaching, predavateljskemu, svetovalnemu … ali bodočemu) eduBiznisu!

Mnenja udeležencev

Treninga sodobnega izobraževalnega trenerja (Train the Trainers) sem se udeležila, ker sem kot facilitatorka in dolgoletna trenerka mediatorjev in vodij, ki želijo uspešno komunicirati v zahtevnih situacijah, želela nadgraditi svoje znanje.

Pritegnilo me je, da sta Dragana in Maruša pripravili strukturiran in vsebinsko bogat trening, podprt z njunimi dolgoletnimi izkušnjami.

Moja izkušnja s treningom je presegla moja pričakovanja v vseh pogledih, predvsem pa glede relevantnosti informacij in praktičnosti.

Zaradi pandemije sta Dragana in Maruša pokazali izjemno prilagodljivost in nekaj srečanj izvedli kot online delavnice, na katerih smo vsi aktivno sodelovali ter skozi konkretne primere pridobivali praktične izkušnje z vodenjem online in offline sodelovalnih procesov. Najbolj je izstopal modul veščin facilitiranja, ki sta ga v celoti izvedli online. Pokazali sta nam načine, kako lahko kompleksne facilitatorske metode in sodelovalne pristope izvedemo online. Pri tem sta pokazali več orodij ter nas opremili za samostojno online facilitacijo.

Udeležba na tem treningu me je podprla, da sem bistveno izboljšala svoje delavnice v živo in me dobro pripravila, da sem uspešno izvedla že 4 online facilitirane procese.

Toplo priporočam udeležbo na tem treningu vsem izobraževalnim trenerjem in facilitatorjem skupinskih procesov, ki želijo ostati v koraku s časom in svoje storitve uspešno ponuditi tudi v online okolju.

Simona Frumen mediator, facilitator, coach, voditeljica treningov uspešne komunikacije v zahtevnih situacijah

Vsi si želimo učinkovitosti. Tako  pri prenosu znanja kot pri vodenju skupin, v živo in vedno bolj tudi v virtualnem okolju. Pri tem potrebujemo dobro razvite veščine in praktične izkušnje. Z udeležbo v  programu Sodobni izobraževalni trener sem pridobila oboje, na sistematičen način in v varnem in spodbudnem učnem okolju. Pri tem sta se trenerki izredno hitro prilagajali našim potrebam in specifičnim situacijam. Toplo priporočam vsem, ki facilitirate skupinske procese ali posredujete znanje na delavnicah in predavanjih.

Magdalena Fabčič coach, faciltatorka, izobraževalna trenerka

V programu pri Dragani in Maruši sem se znašla ravno v času, ki je od mene zahteval znanje meni še ne poznanih orodij s področja vodenja skupinskih procesov in digitalne tehnike. V času, ko sem bila nekako prisiljena skočit v vodo in se spoprijet z modernimi tehnikami sedanjosti. Na tečaju sta me podprli s svojim izjemnim znanjem in strokovnostjo, razumevanjem in pozitivno energijo.  Opolnomočili sta me do te mere, da sem si upala in delala korake, ki jih brez njiju najbrž ne bi. Dragana in Maruša, super tim sta, verjamem, da bosta naredili še več takšnih programov, ki bodo širila obzorja uporabnikov…

Zdenka Kavčič

Udeležila sem se 25 urne delavnice e-facilitator z Dragano in Marušo, ki jo toplo priporočam prav vsakemu, ki se želi vsebinsko in tehnično opolnomočiti za učinkovito facilitiranje oz. moderiranje skupinskih procesov v on-line okolju, ki bo zagotovo v razmahu tudi po epidemiji. Naučeno bom z lahkoto prenesla tudi v vodenje skupinskih procesov v živo. Delavnico sem doživela kot zelo skrbno načrtovano in izvedeno s pozornim vključevanjem vseh udeležencev. E-delavnica sama zase je bila sijajen primer dobre prakse! Z veseljem se bom udeležila še kakšnega Draganinega in Marušinega izobraževanja.

 

Mojca Černelč Koprivnikar, moderatorka, Prosperia

Odlična, izjemno praktična in uporabna delavnica, ki jo priporočam vsem, tako tistim, ki se že srečujete z online facilitiranjem, kot začetnikom! Ogromno dodano vrednost predstavlja način predajanja znanja obeh gostiteljic v obliki aktivne udeležbe vsakega udeleženca.

Oboroženi z novim znanjem se mi, zahvaljujoč delavnici, odpirajo nove ideje in načini učinkovitejšega poslovanja ter zanimivejšega, interaktivnega načina prenosa znanja.

Olivera Brčina

Dragana in Maruša sta trening, ki je bil v letošnji pomladi predviden kot kombinacija srečanj v živo in online spretno v celoti preselili v »online« sobe. Zelo koristno in v prijetnem vzdušju, spoznavam facilitatorske tehnike in postajam suverena v vodenju spletnih srečanj.

Še posebej mi je všeč delo v skupinah in preizkušanje različnih orodij ter razmišljanje o tem, kako jih kombinirati.

Marjeta Trstenjak

Program E-facilitacije je odlična pot v digitalni svet za vse, ki so vešči facilitiranja v fizičnem okolju in želijo narediti korak naprej. Dragana in Maruša sta odličen tandem z ogromno znanja, zato udeležbo vsekakor ocenjujem kot dobro naložbo!

Vesna Sodnik, Beseda