Train the Trainer akademija: Sodobni izobraževalni trener

  • Ste strokovnjak v podjetju/ organizaciji in svoja ekspertna znanja prenašate na sodelavce?
  • Imate specifična znanja in veščine, ki jih posredujete različnim deležnikom kot zunanji ali pa interni predavatelj/ trener?
  • Razmišljate ali pa ste že na samostojni podjetniški poti kot facilitator, izvajalec delavnic, seminarjev, treningov in bi radi okrepili svoje veščine facilitiranja in podajanja znanja vašim udeležencem?

Če se najdete v kateremkoli opisu, se nam pridružite na praktičnem Train the Trainer programu, ki vas bo opremil z veščinami za učinkovito facilitiranje in prenos znanja vašim udeležencem.

Zakaj Train the Trainer akademija: Sodobni izobraževalni trener?

Ker vas bo program opremil tako z  veščinami za facilitiranje in izvajanje usposabljanj in delavnic v živo, kot tudi v online okolju, saj online in kombinirano učenje postajata vse bolj uveljavljeni poti učenja v času hitrih sprememb in digitalizacije.

Program je zasnovan izrazito praktično. Znanja in veščine, ki jih boste pridobili na treningu in imeli priložnost preizkusiti v varnem okolju, boste lahko takoj uporabili v praksi in še bolj samozavestno facilitirali in izvajali vaše delavnice in webinarje.

Program je namenjen vsem, ki se v podjetjih/in ali samostojno na trgu ukvarjate s facilitiranjem in prenosom znanja, mentorjem, vodjem, strokovnjakom za izobraževanje in razvoj zaposlenih in vsem, ki pri vsakdanjem delu potrebujete veščine prezentiranja in facilitiranja.

V programu boste

  • osvajali veščine moderiranja/ facilitiranja v fizičnem in online okolju in se usposobili za celosten prenos znanja, veščin, izkušenj in kompetenc;
  • spoznavali, kako načrtovati izobraževalne in druge skupinske procese tako, da vsakemu udeležencu omogočajo uspešno učenje in napredovanje;
  • načrtovali lastne izobraževalne aktivnosti in jih preizkušali v varnem okolju;
  • izmenjali izkušnje in dobili praktične napotke za facilitiranje in izvajanje izobraževalnih aktivnosti v podjetju ali na trgu;
  • tkali nove vezi in možnosti za sodelovanje in podporo tudi po zaključku tega programa.

Vsebina (kliknite na posamezni modul za več informacij)

Izvedba (kliknite na tip izvedbe za podrobnejši opis in termine)

5 srečanj v živo (Ljubljana) – 48 andrag. ur

Trening “v živo” bo potekal: Center za psihodiagnostična sredstva, Litostrojska 44d, 1000 Ljubljana, v spodaj navedenih terminih (od 9:00 – 18:00):

  • Modul 1:   1. februar 2020
  • Modul 2:  14. marec 2020
  • Modul 3:  28. marec 2020
  • Modul 4:  30. maj 2020 (nadomestni termin za 9.5.2020)
  • Modul 5:  6. junij 2020

Rezultati, vpetost udeleženca v proces izobraževanja, (takojšen) prenos v prakso, znanje za trajnostne rezultate, podpora …

To so besedne zveze, ki ste jih lahko velikokrat slišali tako na predstavitveni delavnici kot tudi v najinih objavah – ko sva govorili, kako je vse to potrebno, če želite pripraviti in izvesti UČINKOVITO izobraževanje (ne glede na to ali gre za klasično ali online izvedbo). Torej, kako pa bova vse to vpeljali in zagotovili tudi sami v naši Train The Trainer akademiji: SODOBNI izobraževalni trener?

Pregled izvedbe v sliki

Kotizacija in ugodnosti

Vaša investicija v vaš profesionalni razvoj znaša 990 EUR, v primeru zgodnje prijave in plačila v enkratnem znesku pa lahko prihranite do 200 EUR. Vaša investicija je v tem primeru:

  • 790 EUR v primeru prijave in plačila celotnega zneska v early bird roku do vključno 20. decembra 2019.
  • 890 EUR v primeru prijave in plačila celotnega zneska do vključno 24. januarja 2020.
  • 990 EUR v primeru prijave in plačila po 24. januarju in v primeru obročnega odplačevanja (velja samo za fizične osebe – samoplačnike).

Za fizične osebe (samoplačnike) omogočimo obročno odplačevanje  v največ petih zaporednih mesečnih obrokih  z zapadlostjo obrokov najmanj en teden pred posameznim modulom.

DDV ni obračunan na podlagi 1. odstavka 94. člena Zakona o davku na dodano vrednost (trenutno nismo zavezanci za DDV).

Kotizacija vključuje:

  • udeležbo v programu usposabljanja in seminarsko gradivo,
  • potrdilo o udeležbi,
  • prigrizke in napitke med odmori,
  • lahko kosilo, katerega nam bodo dostavili na lokacijo.

Prijave sprejemamo do zapolnitve razpoložljivih mest oz. najkasneje 25. januarja 2020.

Prijava na 5-mesečni program Sodobni izobraževalni trener

Podatki za nakazilo kotizacije

Za prijavo izpolnite spletno prijavnico. Vaša prijava je popolna, ko izpolnite prijavo in plačate kotizacijo. Po prejemu vašega plačila, vam potrdimo mesto v programu. V primeru, da je prijav več kot razpoložljivih mest, bomo upoštevali vrstni red vplačil.

Pri plačilu kotizacije v namen napišite “Kotizacija Sodobni izobraževalni trener + ime in priimek udeleženca-ke«, pri sklicu pa 00- datum začetka 1. modula v obliki dd-mm-yyyy. Račun boste prejeli na delavnici.

Podatki za plačilo: Inštitut Olos, Podturn pri Dol. Toplicah 17, 8350 Dolenjske Toplice; IBAN SI56 6100 0001 3959 908 (Delavska hranilnica d.d. Ljubljana, SWIFT/BIC: HDELSI22)

Potem ko je kotizacija že vplačana (in mesto s tem potrjeno), zaračunamo za pisne odpovedi do vključno en teden pred delavnico administrativne stroške v višini 10 %  kotizacije, v primeru odpovedi do en dan pred delavnico 20 % kotizacije, v primeru nadaljnjih odpovedi ali neudeležbe brez odpovedi, pa kotizacijo zadržimo v celoti. Seveda lahko v primeru nezmožnosti udeležbe sami organizirate zamenjavo. V primeru bolezni ali druge višje sile pa odpremo prostor za pogovor in najdemo rešitev v obojestransko zadovoljstvo.

Izvedba za zaključeno skupino:

Kljub izjemni prilagodljivosti vsakokratni skupini imejte v mislih, da v odprti skupini sledimo ciljem in ciljni skupini razpisanega programa.  Če je program za vas preobsežen ali pa bi želeli prilagojen program za vaše podjetje/organizacijo, je najbolj smiselna vsebinsko in metodološko prilagojena interna izvedba za zaključeno skupino v vašem podjetju/organizaciji. Za ponudbo pišite na info@olosinstitute.si.

Program izvajata

caret-down caret-up caret-left caret-right

Dragana je moderatorka skupinskih procesov, NLP Coach, Professional Certified coach (PCC)TM certificiran pri mednarodni zvezi coachev (International Coach Federation, ICF),  NLP Trener, ADEC (Adult Educator in Company) Master Trainer,  in facilitatorka orodja SDI® (Strength Deployment Inventory).

Več kot 10 let je bila odgovorna za razvoj kadrov v podjetju in med drugim tudi vzpostavila interno akademijo, sistem e-učenja in skrbela za kontinuirano usposabljanj internih trenerjev. Želja po doprinosu k rasti in razvoju širše kot le v organizaciji, jo je potegnila na samostojno pot na področju moderiranja, izobraževanja, coachinga in HRM projektov. Poleg moderiranja različnih skupinskih procesov kot coach in trener doprinaša organizacijam in posameznikom pri osebni in poslovni rasti in vodi različne HRM projekte ali v njih sodeluje. Več kot 25-letne izkušnje sodelovanja v različnih skupinskih procesih v podjetju so ji dobra popotnica na področju projektnega dela, vodenja, organizacije, razumevanja procesov in skupinske dinamike v organizacijah. Je članica upravnega odbora Društva moderatorjev Slovenije in nadzornega odbora Društva za razvoj coachinga Slovenije.

Maruša, samostojna svetovalka za spletna izobraževanja

Maruša pravi: »Verjamem, da ima sodobna tehnologija moč, da se znanje širi hitreje, ceneje – učinkoviteje! Pa še zabavno je!« Zato je na misiji širjenja spletnega učenja in poučevanja, s čimer želi omogočiti večjo dostopnost do izobraževanj (zlasti v slovenskem jeziku). V svoje spletne izobraževalnce programe je tako zapakirala svojih 15 let (samo)izobraževanja o izobraževanju odraslih, 7 let neposrednega dela v (korporativni) eLearning industriji, 8+ let izkušenj v izobraževalnem marketingu in 3 leta v lastnem edukativnem biznisu … ter ves svoj eLearning entuziazem – da sodobna (izobraževalna) tehnologija lahko služi tudi tvojemu (malemu, solo, coaching, predavateljskemu, svetovalnemu … ali bodočemu) eduBiznisu!