Dinamična spletna srečanja

  • Ali tudi vi v zadnjih dveh letih več kot prej vodite sestanke, delavnice, delovna srečanja … preko spleta?
  • Želite, da so vaša spletna srečanja dinamična in vključujoča?
  • Vas zanimajo učinkoviti pristopi za vodenje spletnih srečanj?

 

Če vas karkoli od navedenega nagovori

… se nam pridružite na usposabljanju  Dinamična spletna srečanja, v katerem se boste opolnomočili za samostojno izvajanje interaktivnih spletnih srečanj, na katerih so udeleženci soustvarjalci in ne le pasivni poslušalci.

Usposabljanje je praktično zasnovano, tako da boste znanja in veščine, ki jih boste pridobili na treningu in imeli priložnost preizkusiti v varnem okolju, lahko takoj uporabili v praksi.

Usposabljanje je namenjen vsem,  ki vodite spletna srečanja (izobraževalni trenerji, facilitatorji, vodje projektov/timov/skupin, strokovnjaki za izobraževanje in razvoj sodelavcev,…).

 

V programu boste:

  • spoznavali različne aktivnosti za aktivacijo udeležencev v spletnem okolju
  • spoznavali enostavna sodelovalna orodja
  • izmenjali izkušnje in dobili praktične napotke za izvedbo spletnih srečanj
  • se povezovali in si lahko ostali v podporo tudi po zaključku usposabljanja

 

Usposabljanje bo zajemalo naslednje teme:

  • Pojavne oblike spletnih srečanj in katero izbrati.
  • Podobnosti in razlike med vodenjem spletnih srečanj in srečanj v živo in kaj je modro  upoštevati pri izvedbi spletnih srečanj?
  • Kako vzpostaviti varen prostor, zaupanje, dobro komunikacijo in sodelovanje z udeleženci in med njimi?
  • Aktivnosti, ki jih podpira konferenčni sistem.
  • Zunanja sodelovalna orodja (Mentimeter, Sli.do, Jamboard in druga prostodostopna Googlova orodja).
  • Preizkušeni ledolomilci  (»ice-breakerji«) in  vaje za dvig energije (»energizerji«) v spletnem okolju .
  • Načrtovanje spletnega srečanja.
  • Žetev rezultatov spletnih skupinskih procesov.

 

Usposabljanje obsega:

  • 3 spletna srečanja
  • vmesne naloge med srečanji
  • podporna spletna učilnica še 3 mesece po zaključku usposabljanja

 

3 srečanja v živo

Usposabljanje obsega 15 andragoških ur (AU) in bo potekal v  spletnem okolju Zoom v navedenih štiri urnih terminih od 9:00 – 13:15 ure z enim vmesnim 30-minutnim odmorom (od 11.00 do 11.30):

  1. modul: torek, 29. novembra 2022
  2. modul: torek, 6. decembra 2022
  3. modul: torek, 13. decembra 2022

 

Podporna spletna učilnica:

Naš spletni trening v živo bo podprt z asinhronimi dejavnostmi, kot so video vodiči in e-gradiva za uporabo orodij.

Med posameznimi srečanji v živo boste imeli tudi praktične naloge za vnos naučenih vsebin v prakso. Komunikacija v zvezi z nalogami bo potekala v zaprtem forumu.

Po zaključku programa boste udeleženci imeli še 3 mesece dostopa do online učnega okolja in forumov.

Stik s soudeleženci in trenerkama in medsebojna podpora, vam bo pomagala usvojena znanja hitreje vnesti v prakso. S srečanji lahko samoorganizirano nadaljujete še naprej.

 

Velikost skupine:

Da bi zagotovili visoko kakovost usposabljanja v živo in dovolj prostora in priložnosti za vajo, bomo program izvedli v skupini 10 do največ  14 udeležencev.  Sproščenost in dobro počutje vseh sodelujočih nam je zelo pomembna, zato že v naprej obvestilo za vse, ki ste morda vajeni drugačne prakse. Delavnice se s  strani izvajalca ne bodo snemale in tudi ni dovoljeno snemati ali kako drugače reproducirati s strani udeležencev.

 

Kotizacija in ugodnosti:

Investicija v vaš profesionalni razvoj znaša 395 EUR.

Samostojnim podjetnikom, ki ne zaposlujejo drugih in fizičnim osebam (samoplačnikom)  obračunamo 70 EUR popusta.

DDV ni obračunan na podlagi 1. odstavka 94. člena Zakona o davku na dodano vrednost (trenutno nismo zavezanci za DDV).

 

Kotizacija vključuje:

  • udeležbo v programu usposabljanja
  • dostop do podporne e-učilnice še 3 mesece po zaključku programa.
  • potrdilo o udeležbi

 

Prijave sprejemamo do zapolnitve razpoložljivih mest oz. najkasneje 24. novembra 2022.

 

Podatki za nakazilo kotizacije:

Za prijavo izpolnite spletno prijavnico. Vaša prijava je popolna, ko izpolnite prijavo in plačate kotizacijo.  Po prejemu vašega plačila, vam potrdimo mesto v programu. V primeru, da je prijav več kot razpoložljivih mest, bomo upoštevali vrstni red vplačil.

Pri plačilu kotizacije v namen napišite “DSS + ime in priimek udeleženca-ke«, pri sklicu pa 00- datum začetka 1. modula v obliki dd-mm-yyyy. Račun boste prejeli po delavnici.

Podatki za plačilo: Inštitut Olos, Podturn pri Dol. Toplicah 17, 8350 Dolenjske Toplice; IBAN SI56 6100 0001 3959 908 (Delavska hranilnica d.d. Ljubljana, SWIFT/BIC: HDELSI22)

Izkušnje udeležencev:

Na spodnji povezavi boste našli mnenja in izkušnje udeležencev našega daljšega programa eFacilitator: veščine spletne facilitacije, ki poleg večin in metod facilitiranja vključuje tudi pretežni del vsebin tega usposabljanja.

Izkušnje udeležencev

Prilagojena interna izvedba

Kljub izjemni prilagodljivosti vsakokratni skupini imejte v mislih, da v odprti skupini sledimo ciljem in ciljni skupini razpisanega programa. Če bi želeli prilagojen program za vaše podjetje/organizacijo, je najbolj smiselna vsebinsko in metodološko prilagojena interna izvedba za zaključeno skupino v vašem podjetju/organizaciji.  V primeru potrebe po izvedbi za zaključeno skupino v vaši organizaciji nas kontaktirajte na elektronski naslov info@olosinstitute.si ali 051 339 137.