KAKO LAHKO GRADITE ŠE TRDNEJŠA IN DOLGOROČNEJŠA PARTNERSTVA S STRANKAMI?

  • Delate v prodaji ali ste kako drugače v neposrednem stiku s strankami?
  • Je od tega, kako dobra, trdna in dolgoročna partnerstva s strankami gradite odvisen vaš uspeh in dolgoročni uspeh podjetja?

In verjetno se sedaj sprašujete, kakšno zvezo ima to s coachingom?

Nekaj udeležencev naših preteklih dogodkov nas je spraševalo, ali in na kak način bi jim trening coaching veščin  doprinesel k učinkovitejšemu delu s strankami.  Če naštejemo le nekaj ključnih kompetenc coacha:  ustvarjanje zaupanja in povezave s stranko, prisotnost v pogovoru, aktivno poslušanje, postavljanje učinkovitih vprašanj, direktna komunikacija, ustvarjanje zavedanja, načrtovanje in postavljanje ciljev,… hitro ugotovimo, da so to veščine, ki so uporabne vedno in povsod, še posebno pri delu s strankami.  Veščine, ki nam pomagajo graditi partnerstva, zastavljati smele cilje in jih dosegati, …

Saima Butt je v on-line pogovoru med drugim odgovorila tudi na  vprašanje, kakšne spremembe lahko dosežemo v organizacijah, v kolikor imajo teami, ki so v direktnem kontaktu s strankami, coaching veščine.

Konec oktobra bomo za prejemnike naših novic, ki so se na novice prijavili preko spletne strani, odprli posebno podstran, na kateri bo objavljen celotni pogovor, ki sicer ne bo javno objavljen. Če se še niste prijavili na naše e-novice, se lahko prijavite preko spodje povezave. Bodite z nami :).

OBVEŠČAJTE ME

Več o tem, kaj je coaching  in zakaj postati coach najdete na povezavi

POSTANI COACH

Več o treningu, ki ga bo vodila Saima od novembra 2018 – junija 2019 preberete na povezavi:

VEČ O PROGRAMU

PREPROSTA DEFINICIJA COACHINGA

V prispevku Kaj je coaching? smo že zapisali definicijo mednarodne zveze coachev (International Coach Federation).   Naša trenerka Saima Butt preprosto opiše coaching kot ustvarjanje prostora za drugo osebo da je lahko to kar je.  Ravno ta varni prostor, ki ga coach zna ustvariti odpira polje možnosti, da se avtentično in v polnosti izrazimo, nam odpre nove perspektive da najdemo nove, drugačne, učinkovitejše načine delovanja in razmišljanja.

Konec oktobra bomo za prejemnike naših novic, ki so se na novice prijavili preko spletne strani, odprli posebno podstran, na kateri bo objavljen celotni pogovor, ki sicer ne bo javno objavljen. Če se še niste prijavili na naše e-novice, se lahko prijavite preko spodje povezave. Bodite z nami :).

OBVEŠČAJTE ME

Več o tem, kaj je coaching  in zakaj postati coach najdete na povezavi

POSTANI COACH

Več o treningu, ki ga bo vodila Saima od novembra 2018 – junija 2019 preberete na povezavi:

VEČ O PROGRAMU

VODJA – COACH SVOJIM SODELAVCEM

Se kot vodja kdaj »zalotite« pri tem, da:

  • vas posrkajo dnevna rutinska opravila in da se vse preveč ukvarjate z reševanjem problemov?
  • je delavnik prekratek za vse, kar ste si zadali in delo potuje z vami skoraj vedno in povsod?
  • s težavo najdete čas za strateške razmisleke?

Si želite:

  • preseči nivo operativnih nalog in reševanja problemov?
  • odkriti potencial vsakega sodelavca teamu in ga razvijati?
  • razvijati ciljno usmerjenosti, samostojnost, ustvarjalnost, proaktivnost, odgovornost, … sodelavcev, ki jih vodite?
  • navdihniti in opolnomočiti vaš team, da deluje popolnoma samostojno in učinkovito tudi v primeru vaše daljše odsotnosti?

Coaching orodja so lahko  vodji v pomoč kot učinkovito komunikacijsko in motivacijsko orodje, s pomočjo katerega sodelavcem omogoči, da se zavedo lastnih virov in potencialov in jih tudi v polnosti izkoristijo.  Tako jim omogoča hitrejši razvoj, odgovornost za postavljanje in doseganje ciljev, samostojnost pri sprejemanju odločitev, hitrejše in učinkovitejše učenje, večje zavedanje lastnega delovanja in vpliva le-tega na druge procese v podjetju in še bi lahko naštevali.  Z uporabo coaching veščin  vodja sodelavce podpira pri učenju in razvoju in jim prepusti samostojnost in odgovornost za postavljanje ciljev in doseganje rezultatov.

O tem, kakšne spremembe lahko kot vodja dosežemo in kakšne koristi ima lahko podjetje/organizacija, če bi vodje in managerji imeli coaching veščine in jih  uporabljali pri vsakodnevnem delu,  govori kratek izsek iz intervjuja s Saimo Butt, MCC (Master Certified Coach /Certificirani mojster coach) iz Oxforda.

 

Konec oktobra bomo za prejemnike naših novic, ki so se na novice prijavili preko spletne strani, odprli posebno podstran, na kateri bo objavljen celotni pogovor, ki sicer ne bo javno objavljen. Če se še niste prijavili na naše e-novice, se lahko prijavite preko spodje povezave. Bodite z nami :).

OBVEŠČAJTE ME

Več o tem, kaj je coaching  in zakaj postati coach najdete na povezavi

POSTANI COACH

Več o treningu, ki ga bo vodila Saima od novembra 2018 – junija 2019 preberete na povezavi:

VEČ O PROGRAMU